Teknoloji

Nisan ayının ilk haftasında çıkacak PC oyunları: 2023 – 1 numara

 
Pek çok PC oyunu Nisan ayında piyasaya çıkmaya hazırlanıyor. Büyük ölçekli oyunlardan bağımsız yapımlara kadar onlarca oyun bizleri bekliyor. İşte Nisan ayının ilk haftasında çıkacak PC oyunları:
 
– Yapıcınızla Tanışın (4 Nisan: aksiyon, strateji, temel oluşturma)
 
 
Behavior Interactive tarafından geliştirilen ve grup tarafından yayınlanan aksiyon, strateji, temel inşa etme oyunu Meet Your Maker, 4 Nisan’da çıkış yapmaya hazırlanıyor. hayatta kalmak ve bu oyunda hem tek başına hem de çok oyunculu olarak yer almak için atılımlar. Oyun bize geniş bir dünya sunacak, bu dünyanın çeşitli yerlerine gidebileceğiz, kendimizi geçindirmek için çevreyi yağmalayabileceğiz ve düşmanları en iyi şekilde yenmeye çalışacağız.
Meet Your Maker, bize hem birinci şahıs kamera perspektifinden temel yapı öğeleri hem de strateji ve nişancı öğeleri getirecek. Pek çok çeşidin harmanlandığı bu oyunda kendimize ait bir bölge kuracağız, bu bölgede kendimizi dış tehlikelerden korumak için çeşitli savunmalar yapacağımız gibi etrafa dağılarak bölge bölge araştırarak keşfetmeye çalışacağız. keşiflerle birlikte çeşitli kaynakları toplayabilme. Kaynaklarla birlikte oluşturduğumuz bu üs alanını daha da genişletip geliştireceğiz.
 
 
Bilimkurgu temasına sahip olan bu oyunda farklı labirentler, bölgeler ve tuzaklar bulunuyor. Bunları aşmak için oyuna biraz hakim olmak adettendir. Oyun bize geniş bir dünya ve yapı sunuyor. Bunda, farklı ileri karakollara ilerleyebilir ve oradaki kaynakları yağmalayabiliriz. Ayrıca kendimize bir karakol yapıp bu karakolu güçlendirebiliriz. Oyunda arkadaşlarımızla hem tek oyunculu hem de çok oyunculu olarak birlikte oynayabiliyor ve bu yolda ortak olmalarını sağlayabiliyoruz. Bu tarz oyunlar genellikle arkadaşlarla oynamaktan daha keyiflidir. Bu nedenle bu oyunu arkadaşlarınızla oynamanızı tavsiye ederim.
Bu tür karakol kurma ve kaynak toplama oyunları genellikle uzun saatler süren bir yapım olarak karşımıza çıkıyor bu yüzden büyük bir karakol inşa etmek için çevreyi keşfetmek, çeşitli kaynakları toplamak, düşmanları yenmek ve gezegenin diğer bölgelerini keşfetmek uzun zaman alıyor. oyundaki alan. Bundan dolayı bu oyunu tek başınıza oynamaktansa arkadaşlarınızla birlikte oynamanızın size daha fazla kolaylık sağlayacağını söyleyebilirim.
 
 
Oyunda kullanabileceğimiz farklı silah türleri bulunuyor. Bunların ortasında bize taranmış silahlar, zıpkınlar, yakın dövüş silahları ve daha fazlası sunuluyor. Oyunda bu tür silahları kullanarak düşmanların karşısına daha etkili bir şekilde çıkabiliyor ve onları kolay bir şekilde yenmeye çalışabiliyoruz. Oyunda kurduğumuz karakol ile birlikte hem kendimizi hem de karakolumuzu savunmaya çalışıyoruz ve buraya çeşitli yapılar inşa edilebiliyor.
Loot mekaniğinin ağırlıkta olduğu bu imalatta çevreyi keşfetmek, ganimet toplamak ve karakolumuz için çeşitli eşyalar bulmak tamamen bizim işimiz. Oyunda taktik savaşlara girebiliyoruz, taktik savaşlarda düşmanları yenmeye çalışıyoruz. Düşmanlara nasıl yaklaşacağımız ve onları nasıl yeneceğimiz tamamen bize bağlı. Meet Your Maker’da farklı düşman türleri vardır, bu tür düşmanların her birinin farklı özellikleri ve zekası vardır. Düşmanları alt etmek için ilk etapta saldırılarını öğrenmeye çalışıyoruz ve raid türlerine göre kendimizi geliştirip reflekslerimizi kullanmaya çalışıyoruz.
 
 
Oyunda arka planda bir hikaye anlatılıyor. Bu kıssa kapsamında dünyaya gönderilmiş bir canlı olarak dünyaya geliyoruz. Amacımız, bize verilen yeryüzündeki hayatı kurtarmaktır. İnsanlığın sonu diyebileceğimiz ve apokaliptik bir konuyu ele alan bu yapımda bilimkurgu teması da bünyesinde harmanlanmış. Bu nedenle burada yine klasik bir hikaye bizi bekliyor diyebilirim. Bu bağlamda dünyayı ve insanlığı yeniden kurtarmak tamamen bizim işimiz.
Oyunda yukarıda belirttiğim gibi asıl amaç bir polis karakolu inşa etmektir. Karakolu inşa ettiğimizde, onu korumamız gerekecek. Bu nedenle onu diğer oyunculara ve düşmanlara karşı korumak için çeşitli takviyeler yapmamız gerekecek. Karakol çevresine çeşitli tuzaklar kurabileceğiz ve bu karakol içerisinde savunma araçları kurabileceğiz. Oyunda yönünü değiştirebileceğimiz çok çeşitli bloklar, tuzaklar ve savunmalar olacak. Bunların kombinasyonları tamamen bize bağlı olacaktır. Onları istediğimiz yere, istediğimiz yere yerleştirebileceğiz ve düşmanların geliş açısına göre yerleştirdiğimizde onları kolayca yenebileceğiz.
Oyunda ne kadar çok düşman öldürürsek, o kadar çok ödül ve kaynağa sahip olabiliriz. Oyunda farklı düşmanlar ve bölgeler olacak. Tabi onları yenmek için önce kendimize güvenmemiz ve elimizdeki silahı birebir formda kullanmamız gerekecek. Yeniden hem tek oyunculu hem de çok oyunculu olarak oyunda yer alabileceğiz. Farklı zindanlara giderek bu zindanları temizleyip çeşitli eşyalar elde edebileceğiz. Oyunun reflekslerimizi test etmemiz gereken çeşitli bölümleri olacak. Kısacası, oyunda ustalaşmak biraz zaman alacak.
 
 
Meet Your Maker oyununda sadece karakol inşa etmekle kalmayacaklar, diğer oyuncular da bu dünyada çeşitli karakollar inşa edecekler. Bu nedenle karakol baskınları bu yapımda çok değerli olacaktır. Bu nedenle, diğer oyuncular karakola saldırabilecek ve taktiksel savaşlara girebilecek. Bu nedenle karakolumuzu güçlendirmek, çeşitli tuzakları korumak ve bu baskınlara karşı koymak için bunları birleştirmek çok değerlidir.
İçinde ne kadar çok kaynak toplarsak ve ne kadar çok düşman öldürürsek, o kadar çok ekipman ve eşyaya sahip olabiliriz. Bu nedenle, karakolumuzu güçlendirmek için onları kullanabileceğiz. Bu sayede karakolun baskılarından en az hasarla kurtulmuş olacağız.
Oyunda iki kişilik bir grup oluşturabileceğiz ve bu grup ile çeşitli karakol baskınlarına katılabileceğiz. Bu oyunda hem kendi karakolumuzu kurabileceğimiz hem de farklı karakollara baskın yapabileceğimiz bir challenge modu olacak. Aynı zamanda hayatta kalmaya çalışırken kendimize ve dostumuza güvenebileceğiz. Oyunda farklı bölgelerde çeşitli karakol baskınları yapacağız, bu karakol baskınlarında başarılı olursak kaynak ve eşya toplayacağız ve bu eşyalar ile birlikte kendi karakolumuzu ve kendimizi güçlendirebileceğiz.
 
 
Oyunda geniş bir kişiselleştirme sistemi bizleri bekliyor olacak. Bu özelleştirme sistemi çeşitli kozmetik ürünleri, kıyafetleri, silahları ve daha fazlasını içerecek. Bunun dışında yine oyunda çeşitli modlar olacak. Bu modlar sayesinde daha fazla yaratıcılığı açığa çıkarabileceğiz. Oyunda çeşitli stratejik unsurlar olacak ve bu strateji unsurlarını kendi planlarımıza göre harmanlayıp düşmanları yenmek için kullanabileceğiz.
Oyunda her karakolun kendi itibarı olacak ve bu itibar puanı ile birlikte daha fazla ödül sahibi olabileceğiz. Oyunda tuzaklar kurabileceğiz, çeşitli savunma binaları inşa edebileceğiz ve karakolumuzu güçlendirmek için kendi grubumuzu oluşturabileceğiz.
Bu şekil oluşturma ve grup oluşturma oyunlarını seviyor ve aynı zamanda birinci şahıs nişancı deneyimi yaşamak istiyorsanız bu yapımlara bir göz atabilirsiniz. Oyun 4 Nisan’da biz oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor. Oyunun Steam sayfası şu anda açık. Dilerseniz Steam sayfasından istek listenize ekleyebilir ve oyunun çıktığı gün bildirim alabilirsiniz. Bildirimi aldıktan sonra oyunu direkt olarak satın alabilir ve kütüphanenize ekleyebilirsiniz.
 
– Road 96: Mile 0 (4 Nisan: macera, hikaye, seçim odaklı)
 
 
Digixart tarafından geliştirilen ve Digixart, Ravenscourt tarafından yayınlanan seçim odaklı macera hikayesi oyunu Road 96: Mile 0, 4 Nisan’da geliyor. Renkli karakterlerin ve görsellerin yer alacağı bu yapım, daha önce Road 96 geliştiricilerini de içeriyor. Bu yapım yine Road 96 oyununa örnek olarak karşımıza çıkacak ve burada farklı seçimler yaparak hikayemizin gidişatına yön verebileceğiz. Oyunda bir önceki oyundan aşina olduğumuz karakterlerle karşılaşabileceğiz ve onlarla birlikte farklı yolculuklara yelken açabileceğiz.
Oyun renkli karakterler, renkli grafikler ve ilginç atmosferlere sahip olacak. Ayrıca ana oyunda olduğu gibi çeşitli fon müzikleri çalacak ve bu müzikler ön planda olacak. Oyunda farklı geçmişlere sahip çeşitli karakterler olacak, bu karakterlerin hikayelerine göz atabileceğiz ve hikayelerine dokunabileceğiz. Oyunda farklı (iki) karakterin kontrolünü elimize alıp bu karakterler ile birlikte yolumuza devam edebileceğiz.
 
 
Bir önceki oyunda ülkeden kaçmak isteyen çeşitli çocukları kontrol ediyorduk şimdi çocukların bu duruma nasıl geldikleri, daha önce neler yaşadıkları ve daha fazlası anlatılacak. Bu oyun bizi karakterlerin geçmişine götürecek ve burada neler yaşadıklarını, nasıl bu hale geldiklerini, Zoe isimli karakterin evden neden ve nasıl kaçtığını öğrenebileceğiz.
Bir önceki oyundan aşina olduğumuz birçok karakter bu yeni oyunda da yer alacak ve kendi seçimlerimizle birlikte bizlere sunulan bu hikayeye bir nebze de olsa yön verebileceğiz. Oyunun farklı bölümlerinde farklı seçimler olacak, ilerlememiz bu seçimlere göre değişecek, her oyuncu bu oyunda farklı bir deneyim yaşayacak ve farklı seçimlerle birlikte farklı bir sonuca giden gerçek bir yol izleyebileceğimizi söyleyebilirim. .
İki arkadaşın hikayesinin anlatıldığı bu yapımda farklı maceralar bizleri bekliyor olacak. Bu yapımda farklı maceralara atılabileceğiz, yeni bölgelere ilerleyebileceğiz ve yeni bölgeler keşfedebileceğiz. Keşfettiğimiz yeni bölgelerle birlikte yeni karakterlerle tanışabileceğiz ve bu karakterle etkileşim kurabileceğiz. Hikaye kapsamında çeşitli sohbetlere dalıp etrafı keşfederek neler olup bittiğini keşfedebileceğiz.
 
 
Müzik aslında bu oyunun arka planında çok değerli olacak. Fonda çok güzel melodiler eşliğinde müzik ilk oyunda bizlerle olacak. Bu müzikle aksiyonun ne kadar artacağını tahmin edebiliyorduk ve onunla birlikte seyahatlere çıktık. Bu yapımda büyük ölçüde bu müzikler yer alacak ve yeni besteler bu oyunda bizlere sunulacaktır.
Seçimlerin ve hikayenin ön planda olduğu bu yapımda Zoe ve Kaito isimli iki karakteri kontrol edebileceğiz. Bu karakterler arasında geçiş yapabileceğiz ve iki karakterin kontrolünü ele geçirebileceğiz. Oyundaki geçişler tamamen bizim hakkımızda mı olacak yoksa mesel kapsamında geçiş yapmak zorunda mı kalacağız tam olarak bilmiyoruz ama oyunda iki farklı karakterin kontrolünü ele alacağımızı biliyoruz.
Farklı geçmişlere ve farklı hikayelere sahip bu karakterlerin ortasında yaşıyor, maceralarını ve duygusal anlarını öğreniyor ve arka planda yaşadıklarına tanık oluyoruz. Bu durumlar Road 96’da yaptığımız saldırılarla örtüşecek. Bu hikaye bir anlamda bağlantılı ve kesişecek. Dolayısıyla bu oyundaki hikayenin aslında bir önceki hikayenin altyapısını ve temelini oluşturacağını söyleyebilirim. Durum böyle olunca ilk önce bu oyunu oynamak daha değerli olacaktır. Bu serinin oyunlarını fırsat buldukça oynamak istiyorsanız önce bu oyunu oynamanız ardından da geçmiş yıllarda çıkmış olan Road 96 oyununu mecazi açıdan oynamanız daha doğru olacaktır.
 
 
İlk oyunda yeniden büyük maceralara atılmak için farklı bölgelere taşınıyorduk, yeni karakterlerle tanışıyor ve çeşitli talihsizlikler başımıza geliyordu. Bu oyunda karşımıza çeşitli talihsizlikler ve maceralar çıkacaktır. Oyunda iki karakterin kontrolünü ele alarak büyük maceralara atılacak ve yollarda olacağız. Oyunda ıssız bölgelerden şehir yaşamına, çeşitli ara sokaklardan seçim bölgelerine kadar pek çok bölge bizleri bekliyor olacak. Bu bölgelerin her birinde farklı maceralar ve deneyimler yaşanacak. Kimi zaman sakin bir macera yaşayacağız, kimi zaman ise bizleri üzebilecek çeşitli olaylar yaşayacağız.
İki gencin hikayesinin içine atıldığımız bu oyunda bu iki karakterin neden evden kaçtığını öğrenebileceğiz. Bir önceki oyunda evden kaçtığımızda bu ülkeden kaçmak için çeşitli saldırılar yapıyorduk ama şimdi neden evden kaçtığını öğrenip bu durumun nasıl olduğunu bizzat deneyimleyebileceğiz. Oyunda bir önceki oyundan aşina olduğumuz çeşitli ve renkli karakterler yer alacak. Onlarla birlikte farklı bir biçimde etkileşime geçebileceğiz ve arka planda yaşadıklarına tanık olabileceğiz. Oyunda yer yer seçimler karşımıza çıkacak ve bu seçimlerle birlikte karakterlerin kaderini bir şekilde değiştirebileceğimizi söyleyebilirim.
 
 
Yol 96: Mil 0’da genel olarak arkadaşlık teması, arkadaşlık temasında macera, çocukların ebeveynleri ile yaşanan sorunlar ve daha fazlası bizlere aktarılacak. Oyunda iki genç karakteri kontrol edip fikirlerini ve yaşamak istedikleri hayatı öğrenebileceğiz. Oyunda farklı olaylar gerçekleşecek, birçok zorlukla karşılaşacağız ve bu zorlukların üstesinden gelmek için çeşitli seçimler yapmak zorunda kalacağız. Bazı seçimlerde rahat olabilirken bazı seçimlerde hızlı karar vermek zorunda kalacağız. Bundan dolayı bu ani kararlarda çok hızlı düşünmemiz ve ona göre atak yapmamız gerekecek.
İlk oyunda yukarıda da belirttiğim gibi hızlı karar vermemiz gereken durumlar oldu. Örneğin bir seri katil yanımıza gelip çeşitli sorular sordu ve seçimleri doğru yapmak zorunda kaldık. Ayrıca bu seri katilden kurtulmak için çeşitli atılımlar bize sunuldu. Bunu yapıp yapmamak tamamen bize bağlı. Burada istesek kaçmak için saldırılar yapardık ama istesek de seri katilin sözünün dışına çıkmazdık. Bu tıbbi seçimlerin de kısa bir süre içinde olması gerekiyordu. Dolayısıyla bu tarzdaki riskli ve yerinde seçimler de bu yapıya dahil olacaktır.
 
 
Müziğin büyük değer taşıdığı bu yapımda büyük maceralara geçiş yapılırken arka planda tabii ki ilk oyunda olduğu gibi çeşitli müzikler çalınacak. Bu müziklerle birlikte kendimizi oyuna daha iyi kaptırabileceğiz ve maceralarımız daha renkli olacak. Aslında renkli bir atmosfer olacak – oyunda renkli grafikler ve renkli karakterler. Bu karakterlerle birlikte tanışabileceğiz, onlarla etkileşime geçebileceğiz ve çeşitli hikayeler öğrenebileceğiz. Müziğin bize eşlik ettiği bu oyunda iki karakterin hayat hikayesini, daha önce neler yaşadıklarını, aileleriyle ne gibi sorunlar yaşadıklarını ve yaşadıkları şehirle ilgili ne gibi sorunları olduğunu öğrenebileceğiz. .
Daha önce ilk oyunun incelemesini yazmıştım ve oyunu tamamen bitirmiştim. Dolayısıyla bu yapımdan beklentilerim yüksek. İlk oyun gerçekten keyifle bitirdiğim bir yapımdı. Bu maçtan örnek bir performans bekliyorum. Bu yapımdan daha fazlasını bekliyorum. Bir önceki oyunda yapabileceğimiz seçimler ve yola çıkacağımız kısımlar sınırlıydı. Şahsen bu yapıda oyuna biraz daha özgürlük ve yeni mekaniklerin dahil edilmesini beklediğimi söyleyebilirim. Her zaman olduğu gibi seri oyunlarda oyuncular bir önceki oyuna göre daha gelişmiş ve daha özgür bir yapı istiyor. Dolayısıyla ben bu yeniliklerden yanayım. 4 Nisan’da vizyona girecek olan bu yapımda hep birlikte göreceğimiz bu yapımda bakalım hangi maceralar bize sunulacak.
 
– Moviehouse – The Cinema Studio Tycoon (5 Nisan: simülasyon, eğlence, strateji)
 
 
Odyssey Studios tarafından geliştirilen ve Assemble Entertainment tarafından yayınlanan simülasyon, atari, strateji oyunu Moviehouse – The Cinema Studio Tycoon 5 Nisan’da geliyor. Farklı filmler çekip seyirciye sunacağımız bu oyunda detaylı bir sinema şovu bizleri bekliyor olacak. Oyunda kameramızı hazırlayıp kendi yaratıcılığımızı konuşturacağız ve bu konuda uzman olmaya çalışacağız. Oyunda ne kadar etkili sinema teknikleri kullanabilirsek seyircinin de o kadar etkileneceğini söyleyebilirim.
Renkli grafikleri ve sanat tarzı ile karşılaşacağınız bu oyunda kameramız ile çeşitli kurgular hazırlayabileceğiz, kafamızdaki kurguları sahneye aktarabileceğiz ve daha fazlasını yapabileceğiz. Oyunda her zaman hayalini kurduğunuz çeşitli sahneleri oluşturabileceksiniz ve bu durumda bu tamamen bize kalmış olacak. Oyunda farklı sahneleri çekmek için çeşitli karakterleri kullanabileceğiz, bu karakterlerin hareketlerine müdahale edip ne yapabileceklerine karar verebileceğiz. Bu nedenle oyundaki tüm hakimiyet bize ait olacaktır.
 
 
Detaylı simülasyon ve strateji unsurlarının harmanlandığı bu oyunda bir yandan iş yerimizi genişletmeye çalışırken diğer yandan sinemalarla yolumuza devam edeceğiz. Bu oyunda farklı çalışanlar olacak ve bu çalışanlarla iyi bir ilişki kurmamız gerekecek. Moviehouse – The Cinema Studio Tycoon’da yine farklı sinema türleri olacak ve biz de bu sinema türlerine hazırlanmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Yeni sahneler için farklı karakterler kullanıp bu karakterlerle çeşitli sahneler çekebileceğiz.
Küçük bir sinema grubuyla başladığımız ancak sinema grubunu büyütmeye çalışacağımız bu oyunda kısa filmler çekmeye başlayacağız, yeni içerikler üretebileceğiz ve içerikte azaltılmış karakterler kullanabileceğiz. Bu bağlamda farklı bir sinema tekniği uygulayabiliriz. Bu nedenle izleyicilerin dikkatine bu tekniklerle birlikte çeşitli sahneler çekmeye başlayacağız. Seksenlerde geçen bu oyunda ilk kısa filmimizi çekmeye çalışacağız ve gişe geliri ile birlikte farklı sinemalara yelken açabileceğiz.
 
 
Oyunda elbette sadece bir film çekmeyecek diğer rakip firmalara karşı mücadele edeceğiz. Bundan dolayı bu firmalarla aramızda bir rekabet olacak. En uygun sahneyi ve kurguyu hangimiz tasarlarsak kazanacağız diyebilirim. Dolayısıyla bu bahiste uzman olabilmek için oyunda biraz vakit geçirmenin yanı sıra hayal gücünüzü serbest bırakmamız ve aklımızdan geçenleri sahneye yansıtmamız gerekecek. Oyundaki tüm detayların çok değerli olacağı ve strateji unsurlarıyla harmanlanmış detaylı bir simülasyon içeriği ile karşınızda olacağız. Bundan dolayı yapabileceğimiz bir çok teknik ve içerik olacaktır.
Moviehouse – The Cinema Studio Tycoon’da sıradan bir sinema çekmiyoruz bunun yanında çeşitli eventler ile birlikte farklı temalar – oyuncular – yeni içerikler üretmeye çalışıyoruz. Oyunda bize verilen görevler sayesinde bu görevleri yapabiliyor ve çeşitli ödüller kazanabiliyoruz. Oyunun ilk etabında küçük bir takımla başlıyoruz, sonra bu grubu yavaş yavaş genişletiyoruz ve gelirlerle birlikte takımımız çok daha büyüyor. Bu sayede daha büyük sinemalara adım atabilir ve yeni gişe rekorları kırmaya çalışabiliriz.
 
 
Oyunda yine çeşitli etkinliklere katılabiliyoruz, bu etkinliklerle yarışlara katılıyoruz ve kurgu ödülleri kazanmaya çalışıyoruz. Oyunda kurgu ödüllerini kazanmaya çalışarak çeşitli gelirler elde edebiliyoruz ve bu bizim için en doğrusu çünkü sinema ekibimiz kalabalıklaşıyor hem iş yerimizi büyütebiliyoruz hem de daha yeni ekipman ve özel ekipmanlar alabiliyoruz. Oyunda kullanabileceğimiz farklı ekipmanlar bulunuyor. Bu ekipmanın ortasında kameralar, stantlar, ışıklar ve daha fazlası bulunur. Bunları en iyi şekilde kullanmak ve kamera açılarını ayarlamak tamamen bizim işimiz. Bundan dolayı oyunda bir firma olacağı gibi bir yönetmen ve oyuncu da bu konuda düşünmek zorunda kalacak. Tüm bunların harmanlandığı bir oyunda tüm özelliklere sahip olmamız gerekiyor.
Birbirinden farklı hikaye ve kurguların yer aldığı bu oyunda sonunda istediğimiz bir grupla her türlü filmi yapıp gişe rekorları kırmaya çalışacağız. Oyunda ortaya çıkaracağımız hikayelerin ortasında romantik komediler, casusluk filmleri, aksiyon filmleri, macera filmleri ve dahası bizleri bekliyor olacak. Tabii bu çeşitlere karar verebilmek için öncelikle hayal gücümüzdeki kurguyu seçmemiz ve ardından sahneye aktarmamız gerekecek.
 
 
Moviehouse – The Cinema Studio Tycoon’da hayallerimizin içeriğini yansıtabileceğiz, bunun yanı sıra hangi filmde Oscar veya ödül almak istiyorsak ona uygun proje ve ataklar yapabileceğiz, ayrıca seyirciyi etkilemek için çeşitli sahnelerde kullanabilecek ve ekibimizdeki insanlarla birlikte bu işi kurtarmaya çalışacağız. Oyunda en güzel sinemayı yapmak için çeşitli atılımlar yapmak ve farklı şeyler ortaya çıkarmak tamamen bizim işimiz olacak. Bu nedenle oyunda yaratıcılık çok değerli olacak ve buna göre planlar ve stratejiler yapabileceğiz.
Oyunda her firma farklı sinemalarıyla ön plana çıkmaya çalışacak, biz de bu sinema takımlarının ortasında yer alacağız ve burada kendi sinemamızı sergileyeceğiz. Oyunda ne kadar ilginç sahneler çekersek ve bu sahneleri ne kadar çok izleyici izlerse o kadar çok gişe rekoru kırabiliriz ve bu bahiste ödülü almaya bir adım daha yaklaşabiliriz.
Simülasyon, strateji ve yaratıcılık unsurlarının harmanlandığı bu oyunda bir sinema yönetmeni gibi hareket edeceğiz ve bu sinema yönetmenliği sayesinde çeşitli kurgular hazırlayacağız ve bu kurgularla birlikte seyirciye içerik üretebileceğiz. kol saati. Oyunda bir sinema ekibimiz olacak, bu grup ilk etapta küçük bir oluşumdan oluşacak ve onu genişletmek bizim işimiz olacak. Grubu büyütmek için sahneleri en iyi şekilde kurup tasarlayıp aklımızdan geçenleri ekrana yansıtmaya çalışacağız. Oyunda yine kullanabileceğimiz farklı ekipmanlar olacak ve bu ekipmanlar ile birlikte yeni sinemaların kapılarını aralayabileceğiz.
 
 
Beceri ve yeteneklerimizi geliştirebileceğimiz oyunda yeni yönetmenleri ve yazarları ekibe dahil edebileceğiz. Burada tek müdür olmayacağız, üstelik çalışanları da yanımıza alabileceğiz. En uygun grubu oluşturmak için bu oyunda çeşitli saldırılar yapacağız ve ödülleri almak için büyük girişimlerde bulunacağız. Oyunda seyirciyi oturtabileceğiz, oyuncuların nasıl oynaması gerektiğine karar verebileceğiz ve nasıl bir kurgu yaratmak istediğinizi sahneye yansıtabileceğiz. Dolayısıyla tüm bu unsurların yönetimi tamamen bize ait olacaktır.
Bu tarz simülasyon ve sinemayı harmanlayan bu yapım ilginizi çekiyorsa bu oyuna bir şans verebilirsiniz. Oyun, 5 Nisan’da biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Oyunun Steam sayfası şu anda açık. Dilerseniz istek listenize ekleyebilir, ayrılış günü e-posta adresinize bildirim alabilirsiniz. Oyun çıktığında haberdar olabilir ve satın alma seçeneği ile oyunu kütüphanenize ekleyebilirsiniz.
 
 
İlk etapta oyun bir alıştırma bölümü ile başlayacak ve bu alıştırma bölümü ile birlikte temel oyun mekaniği bize aktarılacağı için bu bölümde muhtemelen biraz sıkılacağız. O zaman oyun kendini daha da açacak diyebilirim. Simülasyon oyunları çoğunlukla Türkçe dil seçeneğini desteklemektedir ancak maalesef bu yapımın Türkçe dili bulunmamaktadır. Bu oyunu İngilizce dil seçeneği ile birlikte oynayabilirsiniz.
 
– Kavun Yolculuğu: Acı-tatlı Anılar (6 Nisan: keşif, macera)
 
 
Froach Club, Poppy Works tarafından geliştirilen ve Poppy Works, XSEED Games tarafından yayınlanan bir keşif macera oyunu olan Melon Journey: Bittersweet Memories, 6 Nisan’da çıkış yapacak. Piksel grafiklere sahip bu macera oyununda çevreyi keşfedebileceğiz. , yeni bölgelerin kilidini açın ve çeşitli karakterlerle tanışın. Oyunda farklı karakterlerle etkileşime geçeceğiz ve bu karakterlerle birlikte yeni görevlere atılacağız.
Farklı kişilikler ve farklı karakterlerin yer aldığı bu oyunda büyük bir kasabayı ziyaret edeceğiz ve bu ziyaretimiz esnasında çeşitli yaratık ve karakterlerle tanışma imkanı bulacağız. Oyundaki asıl amacımız çevreyi keşfetmek ve harika bir maceraya atılmak olacak. Oyunda çevreyi keşfedebileceğiz, çeşitli sırları açığa çıkarabileceğiz ve farklı karakterlerle etkileşime geçebileceğiz. Hatalar ve yolsuzluğun yer aldığı bu yapımda bir tür arka planda bize bir hikaye anlatılacak.
Hikâye ve keşif öğelerinin harmanlandığı bu yapımda bir yandan sempatik bir hikâye anlatılırken diğer yandan suçluların yer alacağı bir yapı ortaya çıkacak. Kasabayı ziyaret ederken çeşitli olaylar meydana gelebilir. Bu oyunda arka planda karanlık bir yapı bizlere aktarılacak. Bu yapım ile hem esneyecek hem de renkli bir sanat tarzının oyundaki yansımasını göreceğiz.
 
 
Oyunda bir çalışan olarak oynayabileceğiz ve bu oyunda bir yapım ekibi olarak yer bulabileceğiz. Yeşil renk paletine sahip bu oyunda bir çalışan olarak bir maceraya atılacak ve üzerimize düşeni yapmaya çalışacağız. Görevimizi yerine getirirken arka planda çeşitli olaylar olacak ve bu olaylardan büyük ölçüde etkileneceğiz. Bu olaylardan sonra çeşitli karanlık taraflar ortaya çıkacak ve bunları ortaya çıkarmak ve çözmek bizim işimiz olacaktır.
Farklı karakterlerin ve mekanların yer aldığı bu oyunda yeni bölgelere ilerleyebilecek ve bu bölgelerin sırlarını ortaya çıkarabileceksiniz. Her lokasyonun farklı çalışanları olacak ve onlarla etkileşim kurabileceğiz. Etkileşime girdiğimiz karakterlerle birlikte hikayenin gidişatı hakkında bilgi sahibi olabileceğiz ve bu gidişatı değiştirmek tamamen bizim işimiz olacak.
Suç ve yolsuzluğun yer aldığı bu yapımda sevimli karakterlerin yanı sıra karanlık tarafla ilgili çeşitli çalışanlar da yer alacak. Sempatik ve karanlık bir yapının harmanlandığı bu yapımda çeşitli maceralara atılacak, farklı yerleri ziyaret edecek ve kayıp bir arkadaşı arayacağız. Oyunda kasabayı keşfedip çeşitli sırları açığa çıkarabileceğiz. Ne kadar çok sır açığa çıkarırsak, kayıp arkadaşlarımızı bulmaya o kadar yaklaşırız.
 
 
Sevimli grafikleri olan ama arka planda karanlık bir hikaye olan bu macera keşif oyununda karakterimizle büyük bir olayın içinde olacağız. Oyunda bu kasabanın farklı bölgelerini ziyaret edebileceğiz, farklı karakterlerle etkileşime geçebileceğiz ve etkileşim kurduğumuz karakterlerle birlikte kayıp arkadaşı bulmaya çalışacağız. Bu kayıp arkadaşı bulmak için çevre ile etkileşime girmemiz, çevreyi keşfetmemiz ve oradaki sırları açığa çıkarmamız gerekecek. Oyunda yine tehlikeli durumlar ve şüpheli durumlar ortaya çıkacaktır. Onlarla baş edebilmek için çeşitli karakterlerle konuşmamız ve o olayları gün ışığına çıkarmamız gerekiyor.
Oyunda geniş bir dünya olmayacak ancak yapabileceğimiz çeşitli görevler olacak. Oyun 5 farklı isteğe bağlı yan görev ve deneyimleyebileceğimiz farklı içeriklere sahip olacak. Tabii yukarıda da belirttiğim gibi bu görevler isteğe bağlı olacak ancak yapıp yapmamak tamamen size kalmış.
Kavun Yolculuğu: Bittersweet Memories’de çıktığımız bu macerada müzik vazgeçilmez. Geliştirici gruba göre bu oyunda 50’den fazla müzik olacak. Bu kadar çok müziğe sahip olmak gerçekten keyifli bir deneyime katkıda bulunacaktır. Genelde bu tür oyunlarda biraz müzik vardır ve sürekli aynı şarkıyı dinlemek bizi sıkabilir. Bu nedenle bu oyunla birlikte bu kadar farklı müzikler dinlemek daha uygun hissettirecek diyebilirim.
 
 
Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda yeşil bir renk paleti bizleri bekliyor olacak.
Oyunda çeşitli orta sahnelerle bize bir hikaye anlatılacak ve bu hikayede bir kız karakteri kontrol edeceğiz. Bu kız karakter ile ilerleyeceğimiz bu macerada çeşitli karakterlerle tanışabileceğiz ve bu karakterler ile oyunu birlikte deneyimleyebileceğiz. Oyunda aktif bir arka plan, hareketli bir yaşam ve bir kasaba bizlere sunulacak. Bu kasabada çeşitli yerlere gidebileceğiz, trene atlayıp farklı istasyonlara geçebileceğiz, kasabanın her karışını yürüyebileceğiz ve farklı yerlerde gerçek bir adım atabileceğiz.
Her bölgenin kendi farklı teması ve yapısı olacaktır. Burada farklı karakterler ve farklı yaratıklar bulunacak. Bu karakterlerle birlikte etkileşime girip konuşabileceğiz. Konuştuğumuz zaman aslında hikayenin gidişatı bize aktarılacak ve bu ders kapsamında çeşitli ataklar yapabileceğiz. Keşif macera oyununda çok farklı etkileşim kurabileceğimiz karakterler olacak. Bu karakterlerin ortasında kediler, inekler, boğalar, tavşanlar ve daha fazlası olacak. Bu yaratıklar ile kayıp kişiyi bulmaya çalışacağız.
 
 
Farklı bir yapı ve maceranın bizlere sunulacağı bu oyunda ayrıca gece ve gündüz teması da bulunacak. Bu gece ve gündüz elbette düzenli bir döngü şeklinde olmayacak, size havada kapkara bir manzara olarak sunulacaktır. Bundan dolayı piksel grafikli bu tarz üretimlerde çok beklentimiz yok dolayısıyla bu şekil geçişlerinin animasyonlu bir formda olmasını beklemek pek mümkün değil. Piksel grafiklere sahip yapımları seviyorsanız bu yapımın sizi tahmin ettireceğini söyleyebilirim.
Piksel grafikler her dönem ve her zaman karşımıza çıkacak oyunlar olarak karşımıza çıkıyor ve bu tür oyunlarda daha çok eğlence odaklı ve hikaye odaklı yapıların benimsendiğini söyleyebilirim. Oyun dünyasında piksel grafiklere sahip oyunların çoğunlukla arka planda kısa bir hikaye anlatıp bizi kısa bir maceraya çıkardığını söyleyebilirim. Ancak bu oyun bize 5 saatlik bir deneyim sunmayı amaçlıyor.
 
 
Geliştirici ekibe göre oyunda 5 saatlik bir oyun deneyimi bizleri bekliyor olacak. 5 saatlik bir oyun deneyiminin bu tarz macera keşif oyunlarına göre biraz daha fazla olduğunu söyleyebilirim. Bakalım piksel grafiklere sahip bu oyunda bizi nasıl bir macera bekliyor – ilk çıktığında hep birlikte göreceğiz.
Bu maceralı hikaye keşif oyunu 6 Nisan’da biz oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor. Bu tarz oyunları seviyorsanız bu ürüne bir şans verip bir göz atabilirsiniz. Oyunun Steam sayfası şu anda açık. Dilerseniz Steam sayfasından oyunu istek listenize ekleyebilir ve oyunun çıktığı gün bildirim alabilirsiniz.
 
Liste devam ediyor…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu